Експериментальна робота

ЗВІТ ПРО ЗДІЙСНЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА 2017-18 н.р.

ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2018-19 н.р.

18 квітня 2017 року у Рівненському НВК «Колегіум» відбувся круглий стіл в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі». Педагогічний колектив НВК «Колегіум» зустрічався із науковим керівником ДЕР, кандидатом педагогічних наук, провідним науковим співробітником Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Оленою Олександрівною Гриб’юк.

Олена Олександрівна висвітлила питання «Стан і тенденції інноваційного розвитку освітньої системи України та  інформувала про хід та завдання дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі»

У роботі круглого столу також взяли участь представник  и РОППО: Гавлітіна Т.М., Крутова Н.І., Харченко Н.Б.

Педагоги кафедри природничо-математичних дисциплін НВК «Колегіум» представили власні педагогічні ідеї у контексті ДЕР.

Усі учасники круглого столу відзначили перспективність та актуальність обраної теми та виокремили завдання на 2017 рік. У найближчих планах – участь у Літній школі вчителів-експериментаторів та впровадження ідей у педагогічну практику з вересня 2017 року.

 

Створення моделі Акме-школи

акме

 

 

Про експеримент Рівненського НВК «Колегіум»

знає вся Україна 

Модель інноваційного загальноосвітнього закладу А.Воротеляк, С.Карпенчук Київ Шкільний світ, «Завуч» №2 (440), січень 2011
«Працюємо в умовах експерименту» у журналі А.Воротеляк, С.Карпенчук Рівне «Нова педагогічна думка» №3 , вересень 2011
Працюємо в умовах експерименту А.Воротеляк Київ Шкільний світ, «Директор школи» №46 (670), грудень 2011
Вчимося й учімо мислити С.Карпенчук Рівне РДГУ 2010
Коопероване навчання О.Присяжнюк Київ Шкільний світ, «Директор школи № 1, січень 2012р.
Педагогічні інновації – вимога часу О.Присяжнюк Київ Шкільний світ, «Директор школи № 2, січень 2012р.
   Концепція

дослідно-експериментальної роботи Рівненського НВК «Колегіум»

А.Воротеляк, С.Карпенчук Рівне Обереги 2013
 «Синтетичне мислення. Науково-практичний семінар»

 

А.Воротеляк Київ Шкільний світ, «Завуч» № 1, січень 2014 р.
«Нормативне забезпечення науково-методичної роботи» А.Воротеляк Київ Шкільний світ, «Завуч» № 2, лютий 2014 р
 Реалізація основних принципів педагогіки Монтессорі на заняттях факультативу «Інтелектика» Н.Руденко Варшава Autokreacja innowacyjna w procesie wychowawczym 2014
Активізація пізнавальних інтересів та творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики. Р.Зуєва Київ, Вид. «Плеяди»

 

“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43310/ жовтень, 2014

Відзнака видавництва «Шкільний світ»

Біологія у світі казок. Інтегративний підхід як основний чинник формування цілісного мислення учня. Л.Максимчук Київ, Вид. «Плеяди» “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43316/ Грудень, 2014

 

Відзнака видавництва «Шкільний світ»

Формування мислительної сфери учнів в умовах акмеологічного простору уроку німецької мови. З досвіду роботи.

 

А.Воротеляк Київ,

Форум педагогічних ідей

“Відкритий урок: розробки, технології, досвід”

http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43148/

Грудень, 2014

 

Відзнака видавництва «Шкільний світ»

Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури . Л.Рудюк Київ, Вид. «Плеяди Журнал “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” Грудень, №12/2014
Організація науково-дослідницької роботи учнів . http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43419/ Л.Рудюк Київ, Вид. «Плеяди “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” Січень, №01/2015.
Розробка уроку  української мови для 5 класу з теми «Лист. Адреса» Г.Кравчук Київ, Вид. «Плеяди “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/43536/ Грудень, №12/2014
Формування цілісного уявлення про світову культуру в мовах акмеологічного простору уроку художньо-естетичного циклу А.Опришко

Л.Тивончук

Київ, Вид. «Плеяди “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43653/ Грудень 2014

 

Відзнака видавництва

Формування комунікативної особистості в умовах акмеологічного простору уроку словесності О.Мороз Київ, Вид. «Плеяди “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43793/ 2014

Відзнака видавництва

Науково-методична робота з учителями, яка сприяє розвитку мислення А.Воротеляк Київ, вид. Шкільний світ ж. «Школа» 2014

№8

Модель інноваційного навчального закладу «Акме-школа»

журналі

С.Карпенчук, А.Воротеляк Київ, Вид. «Плеяди “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/43810/

 

2015

№01/2015.

 

Відзнака видавництва