Учнівська науково-практична конференція

конференція 2014

30 квітня 2014 року у НВК «Колегіум» відбулася щорічна науково-практична учнівська конференція. Результати власної науково-дослідницької роботи представили учні колегіантських (10-11-х) класів.

Відповідно до Статуту НВК «Колегіум» кожен учень 10-11 класу повинен здійснювати науково-пошукову роботу. Така вимога спрямована на підготовку старшокласників до навчання у ВНЗ. Наукова робота  – шлях до саморозвитку та самореалізації. У тісній співпраці із педагогами, науковцями, однолітками  молоді люди поглиблюють знання з різних галузей, розвивають навички комунікації, уміння проведення наукових досліджень, створюють умови для самовизначення, соціалізації та профорієнтації.

Учнівська конференція розпочалася з урочистої частини та пленарного засідання, під час якого учасники конференції заслухали виступи переможців І,ІІ та ІІІ етапів конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН Сопронюк Тетяни, Куделі Богдана, Кучерук Катерини та Бондаря Василя.

 

конференція

4 3 5 6

Після пленарного засідання учасники конференції працювали у секціях: «Філологічна», «Мистецтвознавство», «Суспільна», «Природнича», «Математика та інформатика». Цьогоріч  наукові роботи захищали 32 учні 10-х класів, 9 одинадцятикласників,  а також 12 учнів 9-х класів, які виявили бажання спробувати власні сили в науковій сфері.

До учнівської науково-практичної конференції було видано збірку наукових тез колегіантів, у яку увійшли матеріали з різних галузей життя: медицини, психології, педагогіки, наук про Землю, економіки, фольклористики, філософії, математики та інформатики, іноземних мов, етнології, української мови та літератури, історії та релігієзнавства – загалом 58 колегіантів опублікували наукові матеріали.

Наукові роботи колегіантів оцінювали предметні комісії. До складу журі секцій увійшли педагоги НВК «Колегіум», які оцінювали виступи з наступними критеріями:

–         аргументованість вибору теми дослідження;

–         чіткість, логічність, послідовність, грамотність викладення матеріалу;

–          компетентність учасника, вичерпність відповідей ;

–         культура мовлення, вільне володіння матеріалом;

–          наявність і доцільність додаткового матеріалу (презентація, схеми, таблиці, малюнки);

–          кваліфіковане ведення дискусії (змістовність заданих запитань, вичерпність відповідей).

11 10 9 8 коференція

Переможцями захисту науково-дослідницьких робіт стали наступні колегіанти:

Шандрігон Кароліна, учениця 10 А класу, секція «Природнича»;

Чайка Іванна, учениця 10 А класу, секція «Філологічна»;

Ющишина Вікторія, учениця 9А класу, секція «Суспільна»,

Нагрибецька Катерина, учениця 10Б класу, секція «Математика, інформатика»;

Соколова Юлія, учениця 10А класу, секція «Мистецтвознавство» (психологія);

Гончарова Вікторія, учениця 9А класу, секція «Мистецтвознавство»;

Петрович Анастасія, учениця 9А класу, секція «Мистецтвознавство» (педагогіка).

Вітаємо переможців!

Нехай дух науки та радість відкриттів завжди супроводжують ваш життєвий шлях!

Заступник директора Воротеляк А.В.