Міський семінар-практикум вчителів німецької мови

IMG_2028

12 лютого 2014 року у Рівненському НВК «Колегіум» відбувся міський семінар-практикум вчителів німецької мови з теми «Пізнавально-комунікативне поле сучасного уроку німецької мови    (як другої іноземної)».

 У роботі семінару взяли участь 25 вчителів німецької мови навчальних закладів Рівного.

свУ своєму виступі методист КУ «Рівненський міський методичний кабінет» Юлія Сергіївна Кінжалова визначила аспекти формування пізнавально-комунікативного поля сучасного уроку іноземної мови. Особливу увагу методист зосередила на пізнавальному аспекті навчання німецької мови як другої іноземної.

Керівник міського методичного об’єднання вчителів німецької мови Світлана Василівна Мельничук виступила з питання «Формування комунікативної компетенції учнів засобами сучасних інтерактивних технологій».

Теоретичні питання були реалізовані у практичній частині семінару. Вчителі німецької мови НВК «Колегіум» Воротеляк Аліна Володимирівна та Тарасенкова Юлія Миколаївна провели відкриті уроки, на яких були представлені механізми створення пізнавально-комунікативного поля уроку німецької мови як другої іноземної.

Тарасенкова Ю.М. проводила відкритий урок у 7 класі з теми «Частини тіла тварин». Урок мав чітко виражену комунікативну спрямованість, впродовж усього уроку вчитель працювала над створенням пізнавально-комунікативного середовища, використовуючи ІКТ, інтерактив, роботу в групах, створення проблемних ситуацій. Вчитель вдало створювала на уроці пізнавально-розвиваюче середовище,  в мовах якого учні вчилися вчитися. А на заключному етапі уроку Юлія Миколаївна спонукала учнів до рефлексії, діти вчилися оцінювати свою роботу, відзначати власні досягнення та виокремлювати труднощі для подальшого їх подолання.

Воротеляк А.В. проводила відкритий урок у 6 класі з теми «Наші столиці». Педагог на практиці продемонструвала результативність впровадження технологій розвитку мислення та ІКТ на уроці іноземної мови: використання мультимедії дозволило вчителю здійснити з дітьми віртуальну подорож до Берліну та Києву, створити на уроці іншомовне комунікативно-пізнавальне середовище. На згадку діти отримали світлини із власним зображенням на фоні визначних пам’яток Берліну та Києва.

авУ процесі роботи семінару відбулася презентація творчої майстерні вчителя вищої категорії, старшого вчителя  Воротеляк А.В., яка представила результат реалізації індивідуальної науково-методичної проблемної  теми«Формування мислительної сфери учня в умовах акмеологічного простору уроку німецької мови». Виступаюча представила матеріали з досвіду роботи, зібрані у науково-методичному посібнику «Формування мовної компетенції учнів на уроках німецької мови” (2014)  , який посів  І місце на міському етапі та ІІ місце на обласному етапі ХІ конкурсу-ярмарку педагогічної творчості ,  а також посібник “Використання ІКТ на уроках німецької мови. Методичні рекомендації” (2014). Воротеляк А.В. займається експериментальною діяльністю і тому представила колегам аналіз уроку на основі «Шкали фаз мислительної діяльності» ,розробленої Ж.Піаже та доповненою професором Карпенчук С.Г.

Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні питань формування мислительної сфери дитини на уроці іноземної мови та забезпечення компонентів акмеологічного простору уроку.

Активна співпраця усіх учасників семінару дозволила укласти методичні рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності кроку іноземної мови.

Ви можете залишити відповідь, або архів з вашого власного сайту.

Залиште відповідь

You must be logged in to post a comment.